Zaposleni u Javnom komunalnom preduzeću "Put" održali su jutros jednočasovni štrajk upozorenja, zbog neisplaćenog drugog dela septembarske zarade, akontacije za oktobar i putnih troškova.
400 zaposlenih ili oko 400. Prosecna plata neka bude 30 000 din. Cifra bez doprinosa 12 miliona dinara a sa doprinosima jos vise ali nije bitno.
Tona asvalta sa ugradnjom kosta oko 1400 din a zarada na tom asvaltu neka bude 50%.Koliko asvalta treba da se ugradi mesecno da bi se plata zaradila, racunajte . Primer;500 tona asvalta po 700 din je 350 000 din i put 30 dana 10 500 000 da GOSPODO IZ PUTA TU PLATU DOBIJATE A NEZARADJUJETE i zato nemojte da pretite nego se zapitajte treba li da postojite.
Placali su se penali ali samo tamo gde se postuje zakon. Recimo u Lafrazu BFC. Jednostavno zbog nekvalitetnog uradjenog posla visila im je zarada od 40 miliona dinara.Sve su popravili u doveli u red ali tu nema politike i politicara. Privatni kapital je u igri.
Kvaliteta nece ni biti jer najbolji su otisli. ostala su svega dva tri prava putara (tehnicara) koja znaju posao ostalo se uci. nekazem da jednom nece biti oni dobri al Put tad nece postojati.
Nema lazi znamo mi njega vec dugo.Radio kao fizikalac, posle vozac,(zaduzio dva nova kamiona Unimog i Aktros, Unimog je sjebo al veza je veza)Izdavao je naloge dva meseca i onda referent za PPZ a kako to bog sam zna. Vozaci su ga doveli na mesto predsednika Sindikata a danas najvise radi protiv njih. nije nepoznata cinjenica da se slihta sa svim direktorima sta ce takav je al nece vise biti predsednikSindikata sigurno.
" kako bi se pojednostavila procedura isplate zarađenih sredstava JKP "PUT" radi bržeg i efikasnijeg funkcionisanja preduzeća."
U prevodu to znači.Mi ćemo i dalje da pravimo puteve sa rokom trajanja od 2 godine a vi i dalje pišite naloge za popravku.Šta vas brige i one u ZIg-u i ove u PUT-u nisu vaše pare u pitanju.A kako to izgleda idite na Bulevar Evrope.Kako se nijedna " stručna i pametna " glava nije setila pre dve godine da postavi cevi ispod nego se sad bulevar raskopava zbog postavljanja cevi.E tako izgleda "pojednostavljena " procedura.I onda izadju da štrajkuju umesto da plate penale.U svakoj normalnoj državi bi plaćali penale za kašnjenja i fušeraj koji oni zovu saobraćajnica
Naslov od 28 10
"Radnici "Puta" štrajkuju jer im kasni plata"
Komentar
........strajka upozorenja to je samo farsa predsednika sindikata koji to sve radi u dogovoru sa direktorom.
I ostajem pri tvrdnji da je strajk dogovoren da se buraniji zamazu oci. Znalo se da ce biti nekih para pa se pred izbore u Sindikatu dize rejting sadasnjem predsedniku jer radi u interesu direktora a ne radnika.
Mogu u crkvi da se zakinem da je sve smisljeno.
Bulevar Vojvode Stepe jeste mogao biti bolje odrađen (na nekim mestima je ok na nekima nije) i čini mi se da JKP Put ne zna baš najbolje da ravna podlogu za asfalt. Koliko mi je poznato finiširanje asfalta ne bi smelo biti neravno već da je podloga zapravo problem.
To je problem kod velike većine naših putarskih preduzeća. Jednostavno u 21. veku ne zaju da naprave NOV ravan put. Isti neravan asfalt je oko mosta Beška, na izlazu iz Beograda na auto-putu itd... Kako uspeju tako neravno da naprave podlogu mogao bi da nam objasni neko stručan...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Radnici "Puta" štrajkovali zbog plate
Novi Sad
•30.10.2013.
•12:04 > 14:24
Komentari 11
Perica
P22
Tona asvalta sa ugradnjom kosta oko 1400 din a zarada na tom asvaltu neka bude 50%.Koliko asvalta treba da se ugradi mesecno da bi se plata zaradila, racunajte . Primer;500 tona asvalta po 700 din je 350 000 din i put 30 dana 10 500 000 da GOSPODO IZ PUTA TU PLATU DOBIJATE A NEZARADJUJETE i zato nemojte da pretite nego se zapitajte treba li da postojite.
Kvaliteta nece ni biti jer najbolji su otisli. ostala su svega dva tri prava putara (tehnicara) koja znaju posao ostalo se uci. nekazem da jednom nece biti oni dobri al Put tad nece postojati.
Zeka
jo
U prevodu to znači.Mi ćemo i dalje da pravimo puteve sa rokom trajanja od 2 godine a vi i dalje pišite naloge za popravku.Šta vas brige i one u ZIg-u i ove u PUT-u nisu vaše pare u pitanju.A kako to izgleda idite na Bulevar Evrope.Kako se nijedna " stručna i pametna " glava nije setila pre dve godine da postavi cevi ispod nego se sad bulevar raskopava zbog postavljanja cevi.E tako izgleda "pojednostavljena " procedura.I onda izadju da štrajkuju umesto da plate penale.U svakoj normalnoj državi bi plaćali penale za kašnjenja i fušeraj koji oni zovu saobraćajnica
"Radnici "Puta" štrajkuju jer im kasni plata"
Komentar
........strajka upozorenja to je samo farsa predsednika sindikata koji to sve radi u dogovoru sa direktorom.
I ostajem pri tvrdnji da je strajk dogovoren da se buraniji zamazu oci. Znalo se da ce biti nekih para pa se pred izbore u Sindikatu dize rejting sadasnjem predsedniku jer radi u interesu direktora a ne radnika.
Mogu u crkvi da se zakinem da je sve smisljeno.
Bogdan
To je problem kod velike većine naših putarskih preduzeća. Jednostavno u 21. veku ne zaju da naprave NOV ravan put. Isti neravan asfalt je oko mosta Beška, na izlazu iz Beograda na auto-putu itd... Kako uspeju tako neravno da naprave podlogu mogao bi da nam objasni neko stručan...
Slavko
Kada kolima prođeš odpadaju amortizeri..STRAŠNO..
Miroslav
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H